🐛 Vee-elustiku uurimine

SihtrĂŒhm: 4.–12. klass (II, III kooliaste, gĂŒmnaasium)
Asukoht: Voolu- vĂ”i seisuveekogu (jĂ”gi, jĂ€rv, tiik)
Kestus: 1,5 tundi
Hind:
Toimumisaeg: Kevad, suvi, sĂŒgis
Grupi suurus: Kuni 24 Ă”pilast

Kirjeldus:
Praktiline programm veekogu ÀÀres, kus pĂŒĂŒtakse kahvaga vee-selgrootuid, mÀÀratakse nende liike ja hinnatakse veekogu seisundit. Õpilased teevad koostööd, kasutavad mÀÀramisvahendeid ja mÔÔtmisriistu (nt pH, lĂ€bipaistvus). LĂ”pus jagatakse tulemusi ja arutletakse liikide olulisuse ĂŒle looduses.

Õpitulemused:

‱ Tunneb vee-selgrootute liike ja ökoloogilist tĂ€htsust

‱ Oskab kasutada mÀÀramisjuhendeid

‱ MĂ”istab inimtegevuse mĂ”ju veekeskkonnale

‱ Arendab loodusteaduslikke ja koostööoskusi

Lisa: Programm eeldab sobivat ligipÀÀsu veekogule, ei sobi erivajadustega Ă”pilastele (nt ratastool).