đ Vee-elustiku uurimine
SihtrĂŒhm: 4.â12. klass (II, III kooliaste, gĂŒmnaasium)
Asukoht: Voolu- vÔi seisuveekogu (jÔgi, jÀrv, tiik)
Kestus: 1,5 tundi
Hind:
Toimumisaeg: Kevad, suvi, sĂŒgis
Grupi suurus: Kuni 24 Ôpilast
Kirjeldus:
Praktiline programm veekogu ÀÀres, kus pĂŒĂŒtakse kahvaga vee-selgrootuid, mÀÀratakse nende liike ja hinnatakse veekogu seisundit. Ăpilased teevad koostööd, kasutavad mÀÀramisvahendeid ja mÔÔtmisriistu (nt pH, lĂ€bipaistvus). LĂ”pus jagatakse tulemusi ja arutletakse liikide olulisuse ĂŒle looduses.
Ăpitulemused:
⹠Tunneb vee-selgrootute liike ja ökoloogilist tÀhtsust
⹠Oskab kasutada mÀÀramisjuhendeid
⹠MÔistab inimtegevuse mÔju veekeskkonnale
⹠Arendab loodusteaduslikke ja koostööoskusi
Lisa: Programm eeldab sobivat ligipÀÀsu veekogule, ei sobi erivajadustega Ôpilastele (nt ratastool).